Hyppää sisältöön

Asiakasohjaus

Salon terveyspalveluissa on alkanut asiakasohjauspalvelu.

Asiakasohjaus sopii sinulle esimerkiksi silloin, kun:

  • sinulla on paljon sairauksia ja niiden hoito ja tutkimukset kuluttavat voimavarojasi
  • tarvitset monia palveluja ja haluat, että ne muodostavat järkevän kokonaisuuden
  • tarvitset arkesi tueksi selkeän suunnitelman hoitoosi ja palveluihisi
  • sinulla on uusi elämäntilanne tai sairaus ja tarvitset sen tueksi hyvän suunnitelman palveluista
  • tarvitset lisää tai erilaisia palveluja kuin sinulla nyt on

Asiakasohjaus alkaa aina nykyisen tilanteesi kartoituksella. Käyt yhdessä asiakasohjaajien kanssa läpi terveydentilasi, arkesi, verkostosi, käyttämäsi terveys-, sosiaali- ja muut palvelut sekä voimavarasi. Sen jälkeen laaditaan tarvittaessa yhdessä hoito-/palvelusuunnitelma, johon kootaan kaikki tarvitsemasi palvelut ja hoito. Hoito-/palvelusuunnitelman tavoitteena on, että saat oikea-aikaisia, sujuvia ja juuri sinulle sopivia palveluja terveytesi ja arkesi tueksi. Asiakasohjaajat ottavat tarvittaessa luvallasi yhteyttä hoitoosi osallistuviin ja palveluita tarjoaviin tahoihin ja luovat yhteistyössä heidän kanssaan sinulle sujuvan hoito- ja palvelukokonaisuuden. Asiakasohjausvastaanotto on asiakkaalle maksutonta.

Voit tulla asiakasohjaukseen itse tai jonkun asioitasi hoitavan ammattilaisen ohjaamana. Et tarvitse lähetettä. Asiakasohjausta tehdään aina suostumuksellasi ja yhdessä kanssasi.

Voit soittaa asiakasvastaaville tai jättää soittopyynnön terveysasemallesi. Sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian.