Hyppää sisältöön

Viestintä ja markkinointi

Viestintä ja markkinointi kuuluvat kaupungin organisaatiossa Yhteisöpalveluihin.

Viestinnän ja markkinoinnin lisäksi Yhteisöpalveluihin kuuluvat hyvinvoinnin edistäminen, ikäkeskustoiminta sekä ehkäisevä päihde- ja mielenterveystyö.

Viestinnän ja markkinoinnin tehtäväkokonaisuuksia:

  • viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen, koordinointi, suunnittelu ja tuotanto kaupunkitasolla
  • asioiden valmisteluun ja päätöksentekoon liittyvä viestintä
  • asukasviestintä ja kuntalaisten osallisuuden edistäminen
  • brändin- ja maineenhallinta sekä visuaalisen ilmeen yhtenäisyys
  • viestintäkanavien ja –materiaalien kehittäminen, tuotanto ja ylläpito
  • asukas-, matkailu- ja mielikuvamarkkinointi
  • Tapahtumien Salo -kärkihankkeen toimenpiteet ja vetovastuu
  • markkinointi- ja sidosryhmäyhteistyö
  • muutos- ja kriisiviestintä
  • strategiaviestintä
  • rekrytointi-, talous- ja työyhteisöviestintä yhdessä talous- ja henkilöstöpalveluiden kanssa

Viestinnän ja markkinoinnin ohjeet

Graafinen ohjeisto (pdf) (6,80 Mt)

Liputus- ja huomioimisohje (pdf) (224,50 Kt)

Ohjeet markkinointiyhteistyölle (pdf) (17,55 Kt)

Salon kaupungin palkitsemisohje (pdf) (175,28 Kt)(Kh 18.12.2023 § 395, päätös lainvoimainen 19.1.2024 alkaen.)

Sosiaalisen median ohje (pdf) (570,34 Kt)

Viestinnän linjaukset 2023 (8,35 Mt)

Viestintäohje 2017 (pdf) (842,16 Kt)