Viestintä ja markkinointi
Viestintä ja markkinointi kuuluvat kaupungin organisaatiossa Yhteisöpalveluihin.
Viestinnän ja markkinoinnin lisäksi Yhteisöpalveluihin kuuluvat kansainväliset asiat, maahanmuuttajien palvelut, hyvinvoinnin edistäminen, ikäkeskustoiminta sekä ehkäisevä päihde- ja mielenterveystyö.
Viestinnän ja markkinoinnin tehtäväkokonaisuuksia:
- viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen, koordinointi, suunnittelu ja tuotanto kaupunkitasolla
- asioiden valmisteluun ja päätöksentekoon liittyvä viestintä
- asukasviestintä ja kuntalaisten osallisuuden edistäminen
- brändin- ja maineenhallinta sekä visuaalisen ilmeen yhtenäisyys
- viestintäkanavien ja –materiaalien kehittäminen, tuotanto ja ylläpito
- asukas-, matkailu- ja mielikuvamarkkinointi
- Tapahtumien Salo -kärkihankkeen toimenpiteet ja vetovastuu
- markkinointi- ja sidosryhmäyhteistyö
- muutos- ja kriisiviestintä
- strategiaviestintä
- rekrytointi-, talous- ja työyhteisöviestintä yhdessä talous- ja henkilöstöpalveluiden kanssa
Viestinnän ja markkinoinnin ohjeet
Brändikäsikirja (pdf) (2,78 Mt)
Graafinen ohjeisto (pdf) (6,80 Mt)
Liputus- ja huomioimisohje (pdf) (224,50 Kt)
Ohjeet markkinointiyhteistyölle (pdf) (17,55 Kt)
Palkitsemisohje (pdf) (330,18 Kt)
Sosiaalisen median ohje (pdf) (570,34 Kt)
Viestinnän linjaukset 2023 (8,35 Mt)
Päivitetty 22.9.2023