Sähköinen asiointi
Sähköinen asiointi Työmarkkinatori -sivustolla Asiointi-palvelussa.
Jättämällä yhteydenottopyynnön Asiointi-palveluissa, otamme yhteyttä viiden arkipäivän sisällä.
Puhelinpalvelut
- Valtakunnalliset neuvontapalvelut henkilöasiakkaille:
Sähköisen asioinnin neuvonta 029 502 5505 (su, ru, en, ve) ma-pe klo 9-15
Työttömyysturvaneuvonta 029 502 0701 (su, ru, en, ve) ma-pe klo 9-15
- Salon työllisyysalueen palveluneuvonta 02 778 8000 ma-pe klo 9-12 ja 13-15
Sähköposti
Lähetä sähköpostia Salon työllisyysalueelle osoitteeseen tyollisyys@salo.fi
(Huom! Sähköpostiyhteydet eivät ole suojattuja.)
Asiointipisteet
- Salon työllisyysalueen päätoimipaikka, Torikatu 4, 24100 Salo (sisäänkäynti takapihalta).
Asiointipisteen päivystysajat: Arkisin klo 9-12 ja klo 13-15
- Waltti, Salorankatu 5-7, 24240 Salo. Asiointipisteen palvelu on suunnattu monialaisten palveluiden työnhakijoille
- Salon kaupungintalo, Tehdaskatu 2, 1. krs., 24100 Salo. Asiointipisteen palvelu on suunnattu maahanmuuttajille
- Someron palvelupiste, Joensuuntie 13, 31400 Somero. Somerolaisten työnhakijoiden lähipalvelupiste
- Marttilan palvelupiste, kunnanvirasto, Härkätie 773, 21490 Marttila. Marttilalaisten työnhakijoiden lähipalvelupiste
- Kosken Tl kunnan palvelupiste, kunnanvirasto, Härkätie 5, 31500 Koski Tl. Kosken Tl kunnan työnhakijoiden lähipalvelupiste
- Voimala (Vilhonkatu 2, 24100 Salo) palvelee kaikkia työllisyysalueen asiakkaita työ- ja koulutushauissa sekä sähköisessä asioinnissa. Voimala on avoinna arkisin klo 9-15
Anna palautetta Salon työllisyyspalveluille – Webropol.com