Sähköinen asiointi
Sähköinen asiointi Työmarkkinatorin Asiointi-osiossa.
Jättämällä yhteydenottopyynnön Asiointi-palveluissa, otamme yhteyttä viiden arkipäivän sisällä.
Puhelinpalvelut
- Valtakunnalliset neuvontapalvelut henkilöasiakkaille:
Sähköisen asioinnin neuvonta 029 502 5505 (su, ru, en, ve) ma-pe klo 9-15
Työttömyysturvaneuvonta 029 502 0701 (su, ru, en, ve) ma-pe klo 9-15
- Salon työllisyysalueen palveluneuvonta 02 778 8000 ma-pe klo 9-12 ja 13-15
Turvaposti
Kun lähetät salassa pidettäviä ja arkaluontoisia asiakirjoja, käytä aina turvapostia.
Voit lähettää suojatun viestin mihin tahansa @salo.fi-päätteiseen osoitteeseen. Lähetä suojattu viesti osoitteessa https://turva.salo.fi/ (siirryt ulkoiseen palveluun).
Sähköposti
Lähetä sähköpostia Salon työllisyysalueelle osoitteeseen tyollisyys@salo.fi
(Huom! Sähköpostiyhteydet eivät ole suojattuja.)
Asiointipisteet
- Salon työllisyyspalveluiden päätoimipaikka, Torikatu 4, 24100 Salo
Avoinna: ma-to klo 9-16, pe klo 9-15
Salon työllisyysalueen päivystys: arkisin klo 9-12
- Waltti, Salorankatu 5-7, 24240 Salo. Asiointipisteen palvelu on suunnattu monialaisten palveluiden työnhakijoille
- Someron palvelupiste, Joensuuntie 13, 31400 Somero. Somerolaisten työnhakijoiden lähipalvelupiste. Päivystys palvelee ilman ajanvarausta tiistaisin klo 12-14. Toimipisteessä palvellaan muina aikoina ajanvarauksella
- Marttilan palvelupiste, kunnanvirasto, Härkätie 773, 21490 Marttila. Marttilalaisten työnhakijoiden lähipalvelupiste
- Kosken Tl kunnan palvelupiste, kunnanvirasto, Härkätie 5, 31500 Koski Tl. Kosken Tl kunnan työnhakijoiden lähipalvelupiste
Anna palautetta Salon työllisyyspalveluille – Webropol.com