Hyppää sisältöön

Pääsarjajoukkueiden kanssa tehtävä markkinointiyhteistyö

Salon kaupunginhallitus on hyväksynyt 23.5.2022 § 196 pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyömallin.

Salolaiset pääsarjoissa pelaavat joukkueet ja heidän kannattajansa ovat keskeisiä positiivisen kaupunkikuvan rakentajia. Pelaajat ovat myös esikuvia. Salo tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisestikin urheilu- ja sisäpalloilukaupunkina LP Viestin, Vilpas Vikingsin sekä FC Halikko futsalin ansiosta.

Markkinointiyhteistyömalli on käytössä kaudella 2022–2023.

Pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyösopimuksia koskevat linjaukset tuodaan vuosittain kaupunginhallituksen tarkasteltavaksi.

Markkinointiyhteistyömallin sisältö