Hyppää sisältöön

Pääsarjajoukkueiden kanssa tehtävä markkinointiyhteistyö

Salon kaupunginhallitus on hyväksynyt 31.8.2020 § 315 pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyömallin päivityksen.
Salolaiset pääsarjoissa pelaavat joukkueet ja heidän kannattajansa ovat keskeisiä positiivisen kaupunkikuvan rakentajia. Pelaajat ovat myös esikuvia. Salo tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisestikin urheilu- ja erityisesti sisäpalloilukaupunkina LP Viestin ja Vilpas Vikingsin ansiosta. Keväällä 2020 Salo sai uuden pääsarjajoukkueen. Kaudella 2020 – 2021 salolainen FC Halikon naisten futsaljoukkue pelaa SM-liigassa.
Markkinointiyhteistyömalli on käytössä kaudella 2020 – 2021.

Pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyösopimuksia koskevat linjaukset tuodaan vuosittain kaupunginhallituksen tarkasteltavaksi.

Markkinointiyhteistyömallin sisältö

Yhteystiedot, pääsarjajoukkueiden kanssa tehtävä markkinointiyhteistyö

Viestinnän suunnittelija
Eija Laitinen
eija.​laitinen​@​salo.​fi ​
044 778 2153