Hyppää sisältöön

Pääsarjajoukkueiden kanssa tehtävä markkinointiyhteistyö

Salon kaupunginhallitus on hyväksynyt 5.6.2023 § 183 pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyömallin.

Salolaiset pääsarjoissa pelaavat joukkueet ja heidän kannattajansa ovat keskeisiä positiivisen kaupunkikuvan rakentajia. Pelaajat ovat myös esikuvia. Salo tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisestikin urheilu- ja sisäpalloilukaupunkina SM-liigatasolla pelaavien LP Viestin, Vilpas Vikingsin (Vilpas) ja FC Halikko Futsalin sekä jalkapallon Miesten Ykkösessä pelaavan SalPan ansioista.

Markkinointiyhteistyömalli on käytössä kaudella 2023 – 2024.

Pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyösopimuksia koskevat linjaukset tuodaan vuosittain kaupunginhallituksen tarkasteltavaksi.

Alla kuvattu markkinointiyhteistyömalli koskee aikuisten SM-tason urheilutoimintaa seuroissa.

Markkinointiyhteistyömallin sisältö