Pääsarjajoukkueiden kanssa tehtävä markkinointiyhteistyö
Salon kaupunginhallitus on hyväksynyt 31.8.2020 § 315 pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyömallin päivityksen.
Salolaiset pääsarjoissa pelaavat joukkueet ja heidän kannattajansa ovat keskeisiä positiivisen kaupunkikuvan rakentajia. Pelaajat ovat myös esikuvia. Salo tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisestikin urheilu- ja sisäpalloilukaupunkina LP Viestin, Vilpas Vikingsin sekä viime kautena SM-sarjaan nousseen FC Halikko futsalin ansiosta.
Markkinointiyhteistyömalli on käytössä kaudella 2021–2022.
Pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyösopimuksia koskevat linjaukset tuodaan vuosittain kaupunginhallituksen tarkasteltavaksi.
Markkinointiyhteistyömallin sisältö
Pääsarja
Kansainväliset ottelut
Kaupungin kanssa solmittavan markkinointiyhteistyösopimuksen ehdot pääsarjajoukkueilla
Päivitetty 29.11.2021