Hyppää sisältöön

Pääsarjajoukkueiden kanssa tehtävä markkinointiyhteistyö

Salon kaupunginhallitus on hyväksynyt 31.8.2020 § 315 pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyömallin päivityksen.

Salolaiset pääsarjoissa pelaavat joukkueet ja heidän kannattajansa ovat keskeisiä positiivisen kaupunkikuvan rakentajia. Pelaajat ovat myös esikuvia. Salo tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisestikin urheilu- ja sisäpalloilukaupunkina LP Viestin, Vilpas Vikingsin sekä viime kautena SM-sarjaan nousseen FC Halikko futsalin ansiosta.

Markkinointiyhteistyömalli on käytössä kaudella 2021–2022.

Pääsarjoissa pelaavien salolaisten joukkueiden markkinointiyhteistyösopimuksia koskevat linjaukset tuodaan vuosittain kaupunginhallituksen tarkasteltavaksi.

Markkinointiyhteistyömallin sisältö