Viestintä ja markkinointi
Viestintä ja markkinointi kuuluvat kaupungin organisaatiossa Yhteisöpalveluihin.
Viestinnän ja markkinoinnin lisäksi Yhteisöpalveluihin kuuluvat hyvinvoinnin edistäminen, ikäkeskustoiminta sekä ehkäisevä päihde- ja mielenterveystyö.
Viestinnän ja markkinoinnin tehtäväkokonaisuuksia ovat:
- viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen, koordinointi, suunnittelu ja tuotanto kaupunkitasolla
- asioiden valmisteluun ja päätöksentekoon liittyvä viestintä
- asukasviestintä ja kuntalaisten osallisuuden edistäminen
- brändin- ja maineenhallinta sekä visuaalisen ilmeen yhtenäisyys
- viestintäkanavien ja –materiaalien kehittäminen, tuotanto ja ylläpito
- asukas-, matkailu- ja mielikuvamarkkinointi
- Tapahtumien Salo -kärkihankkeen toimenpiteet ja vetovastuu
- markkinointi- ja sidosryhmäyhteistyö
- muutos- ja kriisiviestintä
- strategiaviestintä
- rekrytointi-, talous- ja työyhteisöviestintä yhdessä talous- ja henkilöstöpalveluiden kanssa
Tutustu tarkemmin
Viestinnän ja markkinoinnin ohjeet
Salon kaupungin viestintäohje 2025 (pdf) (1,66 Mt)
Salon kaupungin graafinen ohjeisto 2025 (pdf) (5,19 Mt)
Salon kaupungin viestinnän linjaukset (brändikäsikirja) 2025 (pdf) (2,04 Mt)
Salon kaupungin palkitsemisohje 2024 (pdf) (175,28 Kt)
Liputus- ja huomioimisohje 2022 (pdf) (224,50 Kt)
Ohjeet markkinointiyhteistyölle 2020 (pdf) (17,55 Kt)
Päivitetty 16.6.2025