Kestävä kehitys

Kestävässä kehityksessä ympäristö, ihmiset sekä talous otetaan huomioon päätöksenteossa ja toiminnassa. Salon kaupunki edistää ekologisesti kestävää kehitystä monin eri tavoin kaikilla toimialoillaan. Kaupunki on asettanut vuosille 2021–2025 yhteensä 85 tavoitetta, joilla edistetään ilmasto- ja ympäristöasioita. Tutustu tavoitteisiin tarkemmin klikkaamalla linkkiä: Salon kaupungin ilmasto- ja ympäristöohjelma (878,98 Kt)

Kestävän kehityksen työn päämääränä on vahvistaa Salon kaupungin ilmasto- ja ympäristötyötä pitkällä aikavälillä. Tavoitteena on tuoda vastuullisuutta näkyvämmin osaksi jokapäiväistä johtamis- ja toimintakulttuuria Salon kaupunkistrategian mukaisesti sekä mukautua paremmin tulevaisuuden haasteisiin.

Järvimaisema.